Netherlands
This article was added by the user . TheWorldNews is not responsible for the content of the platform.

Sephora bouwt incubator modemerken met TikTok

Nieuws -

Winkelketen Sephora sluit een samenwerkingsverband met TikTok om de groei van de jonge, opkomende modemerken uit zijn incubator te versnellen met contentmarketing.

Het doel van de samenwerking is om de oprichters van de jonge merken socialvaardig te maken op TikTok. In de afgelopen jaren is duidelijk geworden, dat jongeren graag aanslaan op nieuwe mode- en beautymerken omdat die authentiek en onafhankelijk overkomen. Dat trekt kopers. Sephora wil hen helpen hun stem op de video-app te versterken.

Een aantal bedrijven uit Sephora’s Accelerate-programma, een incubator die de ondernemers helpt professionaliseren, krijgt toegang tot de TikTok-deal. Er zijn er al drie aangewezen: Topicals, Eadem en Hyper Skin. Uiteindelijk zullen dat er ongeveer twaalf worden.

Deze merken krijgen onder meer mentorklassen van #beautytok-creators als Amy Chang, Rocio Lopez-Jimenez en Nyma Tang.

Bureau Digitas, onderdeel van Publicis Groupe, gaat helpen bij invulling van de creatie.

Het Accelerate-programma draait in Noord-Amerika. Deelnemers eraan krijgen gedurende zes maanden een professionele duw in de rug van door Sephora geselecteerde adviseurs.

Foto: 7C0 (cc)