Netherlands
This article was added by the user . TheWorldNews is not responsible for the content of the platform.

Nieuwe creative director bij Somention

Nieuws -

Fouad El Hamdaoui gaat aan de slag als creative director bij het onafhankelijke socialmediabureau Somention uit Rotterdam.

Hij werkte eerder voor We Are Blossom en gaat samen met de huidig creative director Vivian Kowalski de creatieve teams leiden. Dat doen ze samen met David Schotting, die nieuw overkomt van Blauw Gras. Hij wordt Head of Studio.

Kowalski versterkt hiermee haar focus op de creatieve koers en groei van het socialmediabureau.

Charlotte Koeleman, managing partner van Somention, zegt in een persbericht: “De keuze om creatief op te schalen is strategisch. Om de kwaliteit te bewaken en tegelijkertijd onze groeiambities te behalen, zowel in Nederland als internationaal moeten we blijven groeien.”

Het bedrijf aan het Stationsplein in de havenstad bestaat 65 mensen van twaalf nationaliteiten. Het werkt voor klanten uit binnen- en buitenland, zoals drankenconcern ASAHI Group, Fleurop, Domino’s Pizza, Mediamarkt Benelux, Driscoll’s EU en Lamb Weston EMEA.