Netherlands
This article was added by the user . TheWorldNews is not responsible for the content of the platform.

Meer mensen stellen bezorgvoorkeuren in via PostNL-account

Nieuws -

In het afgelopen jaar hebben ongeveer een half miljoen gebruikers van de PostNL-app hun bezorgvoorkeuren ingesteld. Dat is bijna een verdrievoudiging van het jaar daarvoor, waarin deze optie vanuit PostNL voor alle gebruikers beschikbaar is gesteld.

Met de bezorgvoorkeuren in de PostNL-app, of via het persoonlijke PostNL-account, geven ontvangers zelf aan waar pakketten standaard bezorgd kunnen worden, bijvoorbeeld thuis of bij een PostNL-punt in de buurt. Ook kunnen ontvangers aangeven waar een pakket bezorgd mag worden op het moment dat iemand niet thuis is.

Op dit moment zijn er drie opties: bezorgen bij de buren, bezorgen bij een PostNL-punt in de buurt of bezorgen op een afgesproken plek rondom huis. In de komende maanden wordt ook de PostNL-pakketautomaat toegevoegd als optie.

PostNL is in februari 2021 gestart met bezorgvoorkeuren van ontvangers. De optie is sindsdien stapsgewijs uitgebreid. Ruim 7,5 miljoen mensen die beschikken over een PostNL-account krijgen al meldingen van tijdvakken, een overzicht van de te bezorgen pakketten en de optie om een bezorgmoment te wijzigen.